DOCUMENTS ADJUNTS
< PROGRAMACIó MARç 2014.JPG
ENLLAÇOS
FACEBOOK ESPAI AVINYó
BLOC ESPAI AVINYó
TWITTER
SERVEIS RELACIONATS
Conceptualització i producció de programes i activitats
Espai Avinyó, llengua i cultura

L’Espai Avinyó – Llengua i Cultura és un projecte impulsat per l’Ajuntament de Barcelona i la Direcció General de Política Lingüística de la Generalitat de Catalunya a través del Consorci per a la Normalització Lingüística. Va começar la seva activitat al gener de 2011 amb dos objectius prioritaris: fomentar l’ús social de la llengua catalana per part de l’alumnat de català del CNL de Barcelona, a través del coneixement històric i cultural de la ciutat, i dinamitzar l’edifici de carrer Avinyó amb d’un programa d’activitats interculturals adreçades a tota la ciutadania.


1) Activitats adreçades a tota la ciutadania. Programa d’activitats desenvolupades al Carrer d’Avinyó 52 per crear un espai d’intercanvi i de reflexió entorn a la diversitat de les diferents formes d’expressió cultural a la ciutat. Tothom qui vulgui pot participar en les xerrades, debats, cinefòrums, exposicions i altres activitats de sensibilització que s’organitzen des de l’Espai. Totes són gratuïtes i sense inscripció prèvia; només s’ha de consultar la programació mensual en el bloc, xarxes socials, fulletons…

2) Activitats adreçades als alumnes de català del CNL de Barcelona. Aquestes activitats tenen tres objectius fonamentals: fomentar l’ús social del català, facilitar el coneixement de l’entorn i de la vida cultural de la ciutat, i afavorir el diàleg i la interrelació entre els participants. Amb aquests objectius es desenvolupen les següents tipologies d’activitats:

- Tallers ciutat: activitats que fomenten el coneixement de l’entorn, la participació i la interrelació dels alumnes. Són tallers de producció pròpia fets per a l’alumnat del CNL de Barcelona.

- Visites guiades: activitats que tenen com a objectiu aprofitar els recursos culturals de la ciutat i apropar-los a l’alumnat del CNL.

- Tots junts: activitat pensada per gaudir de la ciutat de manera més lúdica, en la qual l'alumnat s’apropa a les tradicions barcelonines (noves i antigues) i a les dutes d’altres regions o països.